Fanfare Weldoen door Vermaak

Geschiedenis en informatie

Plezier & Passie

Ons fanfareorkest, bestaande uit zo’n 35 enthousiaste muzikanten, staat sinds juni 2016 onder leiding van de jonge en gedreven dirigent Richard Schroevers.

Onze fanfare bestaat uit mensen van alle leeftijden, soorten en maten. Allemaal hebben ze de drive om samen, op een voor iedereen prettig niveau, muziek te maken. Plezier in en passie voor de muziek staan altijd voorop!

Richard Schroevers

Richard Schroevers

Herfstconcert 2017

Maike Boerdam

Fanfaremuziek oubollig? Absoluut niet: onze fanfare gaat volop met zijn tijd mee. Van originele fanfaremuziek tot filmbewerkingen, van ‘poppy’ muziek tot ‘jazzy’ arrangementen en hier en daar ook een flinke vleug klassiek: alles komt voorbij tijdens onze optredens. Ook de stijl van onze optredens is helemaal van deze tijd: zo hebben we in 2016 een veelzijdig optreden gegeven met zangeres Liza Meuldijk, en in oktober 2017 hebben we een spetterend concert verzorgd met de bekende musicalzangeres Maike Boerdam!

Bekijk de foto's

Geïnterreseerd? Neem contact met ons op!

De wekelijkse repetities vinden plaats op zaterdagavond tussen 19:00 en 21:15 uur. Voel je vooral welkom om eens te komen luisteren en kijken!