Muzieklessen

Verzorgd door Weldoen door Vermaak

Ervaren docenten

Weldoen door Vermaak vindt het belangrijk dat al haar leden goed muziekonderwijs aangeboden krijgen. We hebben daarom een aantal mensen binnen onze vereniging die (beginnende en meer gevorderde) leerlingen wegwijs maken op de verschillende instrumenten.

Theorielessen worden verzorgd door Benny Stienen. Hij laat de beginnende muzikanten kennis maken met de theoretische aspecten van (fanfare)muziek en leidt hen op voor theorie-examens.

Daniëlle Stienen onderwijst onze koperblazers. Zo geeft zij les (en heeft zij les gegeven) aan onder meer bugelspelers, trompettisten en zwaar-koperblazers.

Percussionisten kunnen terecht bij Luc van Hoorick en Stijn Ivens. Zij hebben drummers, melodische slagwerkers en percussionisten van alle pluimage onder hun hoede.

Tijd en locatie van de lessen worden altijd in onderling overleg met de docenten bepaald.

Ik wil muziek kunnen maken!

Instructeurs

Benny Stienen

Docent Theorie

Benny Stienen

Daniëlle Stienen

Docent Koperblazers

Daniëlle Stienen

Luc van Hoorick

Docent Percussie

Luc van Hoorick

Stijn Ivens

Docent Percussie

Stijn Ivens

Muziekproject basisschool

In mei 2017 zijn we gestart met een muziekproject op onze plaatselijke basisschool. Dit in nauwe samenwerking met de Zeeuwse Muziekschool en Basisschool Sint Bernardus. Leerlingen in de groepen 5 tot en met 8 maken, onder leiding van een professioneel docent van de muziekschool, voor het eerst kennis met fanfare-instrumenten. De eerste lichting jonge muzikantjes heeft op 13 mei 2017 een eerste muzikale stap gezet door samen met ons groot fanfareorkest op te treden op het Lenteconcert!

Geinterreseerd? Neem contact met ons op!